TERMENI ȘI CONDIȚII

 

  1. PREZENTARE GENERALĂ

Acest Site este operat de REMARKT MAGAZINE S.R.L., societate cu răspundere limitată, cu sediul social în Calea Floreasca nr. 165, Clădirea One Tower, Etaj 3, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/3283/2013, codul unic de înregistrare 31357586 (denumită în cele ce urmează ”Remarkt”). În cadrul Site-ului, termenii „noi”, „nouă” și „a/al/ai/ale noastră/nostru/noștri/noastre” se referă la Remarkt. Remarkt oferă acest Site, inclusiv toate informațiile, instrumentele, produsele și serviciile disponibile pe acest Site, către dumneavoastră, utilizatorul, cu condiția acceptării tuturor termenilor, condițiilor, politicilor și anunțurilor menționate aici.

Acest Site dorește să pună la dispoziție în mod gratuit, tuturor utilizatorilor interesați, informațiile despre Produsele și campaniile Remarkt, oferind posibilitatea achiziționării de Produse online. Pentru detaliile legate de campaniile sau ofertele promoționale specifice oferite de Remarkt vă invităm să consultați regulamentele sau informațiile specifice dedicate respectivelor campanii sau oferte promoționale, ce vă vor fi comunicate de Remarkt. Remarkt poate publica pe Site informații legate de anumite campanii sau oferte promoționale care sunt limitate în timp sau sunt aplicabile în limita stocului disponibil.

Prin vizitarea Site-ului nostru și/sau cumpărarea unui Produs de la noi, precum și orice altă utilizare a Site-ului, utilizați serviciile noastre („Serviciile”) și sunteți de acord să respectați următorii termeni și condiții („Termenii și Condițiile” sau „T&C”), inclusiv acei termeni și condiții și politici suplimentare la care se face referire în prezentul document și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor Site-ului, inclusiv, dar fără a se limita la utilizatorii care sunt browseri (atunci când doar vizitați Site-ul), Clienți și Cumpărători, vânzători, comercianți, și/sau colaboratori în materie de conținut.

Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții înainte de a accesa sau utiliza Site-ul nostru. Prin accesarea sau utilizarea oricărei părți a Site-ului, sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu toți termenii și condițiile acestui contract, așa cum vă sunt aplicabili, nu veți putea utiliza sau achiziționa niciun Serviciu sau Produs oferit prin intermediul Site-ului nostru. În cazul în care acești Termeni și Condiții sunt considerați o ofertă, acceptarea ofertei este supusă în mod expres acceptării acestor Termeni și Condiții.

Orice funcționalități sau instrumente noi adăugate la Site-ul curent vor fi, de asemenea, supuse T&C. Puteți consulta în orice moment pe această pagină versiunea cea mai recentă a Termenilor și Condițiilor. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, modifica sau înlocui orice parte a acestor T&C, prin postarea actualizărilor și/sau modificărilor aduse Site-ului nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru modificări. Utilizarea sau accesarea în continuare a Site-ului după afișarea oricăror modificări constituie acceptarea acelor modificări. Acești Termeni și Condiții sunt încheiați pe durată nedeterminată.

Magazinul nostru este găzduit pe Shopify Inc. prin afiliata sa Shopify International Limited, cu sediul în Irlanda. Acesta ne oferă platforma online de comerț electronic care ne permite să ne vindem Produsele și să vă oferim Serviciile către dumneavoastră.

  1. TERMENII ȘI CONDIȚIILE MAGAZINULUI ONLINE

Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții (în ultima formă disponibilă pe Site la data accesării sau efectuării Comenzii) și prin plasarea unei Comenzi, declarați că aveți cel puțin vârsta majoratului în statul sau provincia de reședință. În România această vârstă este de 18 ani. Acest Site nu se adresează minorilor sub 18 ani.

Prin acceptarea prezenților „Termeni și Condiții”, Clientul/Cumpărătorul își asumă respectarea legislației aplicabile privind interdicția de comercializare a băuturilor alcoolice și a produselor din tutun către minori, iar Remarkt nu va fi ținut responsabil atunci când Clientul/Cumpărătorul furnizează date inexacte sau false referitoare la vârstă în scopul fraudării acestor interdicții.

Nu aveți dreptul să utilizați Produsele sau Serviciile noastre în scopuri ilegale sau neautorizate și nici nu puteți încălca, în utilizarea Serviciului, legile din jurisdicția dumneavoastră sau drepturile unor terțe persoane (inclusiv, dar fără a se limita la legile privind drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate intelectuală). Clientul este răspunzător pentru modul în care utilizează Site-ul și pentru consecințele ce decurg din utilizarea acestuia, în conformitate cu legislația aplicabila în domeniu.

Este interzisă transmiterea de viruși sau orice coduri de natură distructivă atunci când accesați sau folosiți Site-ul și Serviciile noastre.

O încălcare sau nerespectare a oricăreia dintre prevederile T&C va conduce la încetarea imediată a furnizării Serviciilor în beneficiul dumneavoastră, alături de orice alte remedii și acțiuni legale suplimentare care pot fi luate împotriva dumneavoastră.

  1. DEFINIȚII

În cuprinsul acestor Termeni și Condiții, termenii utilizați în continuare vor avea următoarele semnificații:

Site” – înseamnă website-ul www.remarkt.ro ;

Coș de cumpărături” - înseamnă forma online a coșului compus din totalitatea produselor selectate de către Client/ Cumpărător din Site în vederea achiziționării;

Comandă” – înseamnă plasarea de către Cumpărător a unei solicitări de achiziționare a unor Produse prin intermediul Site-ului;

Client” – înseamnă utilizatorul, persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani, ce accesează Site-ul în vederea consultării Produselor sau a altor informații de pe Site, sau în vederea efectuării unei Comenzi;

Cumpărător” – înseamnă Clientul care plasează o Comandă prin intermediul Site-ului;

Produs” - înseamnă orice produs/articol afișat pe Site cu privire la care poate fi plasată o Comandă pentru a fi livrat către Cumpărător în baza Comenzii acestuia, în termenii și condițiile specifice determinate de Remarkt în cadrul acestor T&C. Produsele vor fi afișate pe Site pe categorii, urmând ca la accesarea fiecăreia dintre subcategorii să poată fi afișate Produsele individuale, cuprinzând descrierea specifică și detalii cu privire la disponibilitatea acestora;

Taxa de livrare” – înseamnă suma de bani pe care Cumpărătorul o datorează lui Remarkt ca urmare a solicitării livrării la o anumită adresă a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare nu este cuprinsă în prețul Produselor, este evidențiată în mod distinct la momentul plasării Comenzii și inclusă în prețul final al Comenzii plasate pe care Cumpărătorul îl va achita.

  1. CONDIȚII GENERALE ALE MAGAZINULUI ONLINE

Site-ul este destinat a fi utilizat pentru achiziționarea online a produselor alimentare ori nealimentare comercializate de către Remarkt în cadrul magazinului online de pe acest Site. Remarkt nu percepe niciun cost pentru simpla accesare a Site-ului.

Acești T&C stabilesc condițiile contractuale aplicabile tuturor achizițiilor efectuate prin intermediul Site-ului, în baza și cu aplicarea prevederilor legislației aplicabile, inclusiv OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative („OUG 34/2014”).

Remarkt vă informează că modul în care vor fi prezentate Produsele și ofertele pe acest Site și/sau structura Site-ului în general pot suferi modificări în funcție de necesitățile identificate de către Remarkt, astfel încât Site-ul să poată fi utilizat ușor și într-un mod intuitiv, iar experiența fiecărui Client să fie una plăcută.

Ne rezervăm dreptul de a refuza Serviciul către orice persoană din orice motiv justificat în orice moment este necesar.

În vederea prestării Serviciilor specifice magazinului online al Remarkt, detaliile necesare procesării Comenzii dumneavoastră (fără a include informațiile cardului de credit) pot fi transferate necriptat și implică (a) transmisii prin diferite rețele; și (b) modificări pentru a se conforma și adapta la cerințele tehnice de conectare la rețele sau dispozitive, care aparțin Remarkt sau partenerilor săi. Luăm toate măsurile de siguranță necesare pentru a asigura securitatea oricăror informații pe care dumneavoastră le introduceți în secțiunile dedicate de pe Site-ul nostru. Informațiile cardului de credit sunt procesate de către furnizorul de servicii de plată online în condiții de siguranță.

Sunteți de acord să nu reproduceți, să nu duplicați, să nu copiați, să nu vindeți, să nu revindeți sau exploatați nicio parte a Serviciului, utilizarea Serviciului sau accesul la Serviciu sau niciun contact de pe Site-ul prin care este furnizat Serviciul, fără permisiunea noastră expresă scrisă.

Drepturile de proprietate (inclusiv proprietate intelectuală) asupra conținutului, inclusiv asupra informațiilor, imaginii, textului, mărcilor și materialelor afișate pe Site-ul nostru aparțin Remarkt. Prin folosirea acestui Site și a Serviciilor oferite ați luat la cunoștință și sunteți de acord că nu veți dobândi niciun drept de proprietate intelectuală asupra conținutului și imaginilor afișate pe Site, ci aveți doar dreptul de a le utiliza și vizualiza în scopul achiziționării de Produse online. Nu este permisă nicio reproducere, reprezentare, integrală sau parțială, prin orice mijloace, fără acordul prealabil scris al Remarkt (sau după caz al colaboratorilor săi care dețin respectivele drepturi).

Titlurile folosite în acest contract sunt incluse numai pentru a face mai facilă parcurgerea T&C și nu se vor limita la sau nu vor afecta în vreun fel conținutul efectiv al acestor Termeni și Condiții, fiind necesară parcurgerea cu atenție a conținutului acestora înainte de utilizarea Site-ului.

  1. ACURATEȚEA, EXHAUSTIVITATEA ȘI ACTUALITATEA INFORMAȚIILOR

Remarkt încurajează Clienții să citească cu atenție descrierea fiecărui Produs pentru a îi cunoaște caracteristicile, sens în care Remarkt depune eforturi pentru a prezenta informații relevante și actuale cu privire la fiecare Produs prezentat în cadrul magazinului online de pe acest Site. Cu toate acestea, informațiile complete pot fi identificate pe site-urile producătorilor acestor Produse ori pe eticheta fiecărui Produs în parte, care trebuie să fie citite cu atenție înainte de a fi consumate sau utilizate în orice formă. Instrucțiunile de utilizare, curățare sau întreținere sunt cele puse la dispoziție de producător. Remarkt nu garantează și nu își asumă responsabilitatea dacă informațiile disponibile pe acest Site nu sunt întotdeauna exacte, complete, lipsite de erori sau actuale. Din motive tehnice (ex. erori apărute în timpul rulajului stocului), ocazional pot apărea unele diferențe, inclusiv între informațiile menționate pe Site și cele de pe etichetele Produselor. Informațiile prezentate pe Site nu înlocuiesc informațiile de pe etichetele Produselor. În cazul apariției unor discrepanțe, prevalează informația de pe etichetele Produselor. Consumatorul trebuie să verifice informațiile de pe eticheta Produsului (inclusiv pe cele despre alergeni) înainte de achiziționare, precum și înainte de consum.

Materialul de pe acest Site este oferit doar ca informație generală și nu trebuie invocat sau folosit ca singura bază pentru luarea deciziilor, fără consultarea unor surse primare, prealabile, mai exacte sau mai complete de informații. În situația în care apar astfel de discrepanțe, Remarkt nu își asumă nicio responsabilitate, în limita maxim permisă de lege.

Acest Site poate conține anumite informații istorice. Informațiile istorice, în mod necesar, nu sunt actuale și vă sunt furnizate doar ca referință. Ne rezervăm dreptul de a modifica conținutul acestui Site în orice moment, dar nu avem nicio obligație de a actualiza informațiile de pe Site-ul nostru. Sunteți de acord că este responsabilitatea dumneavoastră să monitorizați modificările Site-ului.

Sunteți de acord să furnizați informații actuale, complete și exacte de achiziție și, după caz, de cont pentru toate achizițiile efectuate în magazinul nostru online de pe acest Site. Sunteți de acord să vă actualizați imediat informațiile despre cont și alte informații, astfel încât să putem finaliza tranzacțiile dumneavoastră și să vă contactăm dacă este necesar. În cazul în care sistemul nostru va detecta că anumite date introduse nu sunt valide, vă va avertiza în acest sens.

  1. CREAREA CONTULUI PE SITE sau PLASAREA COMENZII FARA A CREA CONT

Orice Client care dorește să plaseze o Comandă pe Site poate să se înregistreze prin crearea în mod gratuit a unui cont, completând toate câmpurile existente și obligatorii din formularul de pe Site, astfel fiind mai ușoară plasarea în continuare a Comenzilor și urmărirea statusului acestora. Prin utilizarea contului la plasarea unei Comenzi veți finaliza mult mai repede o Comandă întrucât informațiile necesare pot fi preluate din datele existente în cont, în măsura în care acestea au fost completate anterior. Totodată, puteți salva adrese alternative, pentru livrări la alte adrese și pentru alte persoane.

Crearea unui cont nu este însă obligatorie pentru plasarea unei Comenzi. Clienții pot plasa Comenzi și fără a crea un cont, însă va trebui ca datele necesare pentru executarea Comenzii să fie introduse pe Site la fiecare Comandă.

În cadrul contului pot fi păstrate mai multe informații despre activitatea Clientului pe acest Site, precum o evidență a tuturor Comenzilor plasate (istoricul Comenzilor), o listă a produselor favorite sau de care Clientul este interesat.

Prin înregistrarea pe Site și crearea unui cont, precum și prin plasarea unei Comenzi, vă exprimați acordul cu privire la Termeni și Condiții și la modalitatea prin care vi se vor comunica de către Remarkt detalii legate de Comanda plasată. Acordul dumneavoastră se va considera exprimat prin bifarea secțiunii "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile site-ului Remarkt".

Clientul este singurul responsabil de păstrarea confidențialității asupra contului și a parolei și de restricționarea accesului la dispozitivul tău, fiind singurul responsabil pentru consecințele care decurg din utilizarea Site-ului, precum și pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natură, suferite de Client sau o altă persoană, rezultate exclusiv din modul de utilizare a Site-ului de către Client, în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniu.

Clientul este de acord și garantează că tot conținutul pe care îl transmite este adevărat și corect, asumându-și întru-totul responsabilitatea pentru acestea.

Remarkt își rezervă dreptul de a restricționa/suspenda posibilitatea Clientului/Cumpărătorului de a plasa Comenzi pe Site, în cazul în care consideră ca acțiunile acestuia pe Site i-ar putea cauza prejudicii sau atunci când are o suspiciune rezonabilă de fraudă din partea Clientului/Cumpărătorului sau a unei terțe persoane aflate în legătură cu aceștia.

Acești Termeni și Condiții vor fi aplicabili și vor fi în vigoare pe durata de timp în care dețineți un cont pe Site-ul nostru sau atât timp cât folosiți Site-ul nostru pentru vizualizare sau achiziționare fără a deține un cont. Remarkt vă va putea trimite prin e-mail notificări legate de următoarele aspecte: (i) confirmarea legată de crearea contului, (ii) schimbarea parolei contului, (iii) mesaj de confirmare, după lansarea Comenzii, de disponibilitate pentru ridicarea/ livrarea Comenzii, precum și legat de modificarea sau anularea Comenzii, (iv) mesaje legate de returnarea Produselor și exercitarea dreptului de retragere din contract, (v) mesaje de marketing (newsletter cu cele mai noi oferte Remarkt) atunci când vă abonați la acestea în condițiile menționate în Politica de Confidențialitate, (vi) mesaje privind modificarea termenilor și condițiilor Programului de Fidelitate, atunci când dețineți un Card de Fidelitate.

  1. MODIFICĂRILE SERVICIULUI ȘI ALE PREȚURILOR

Prețurile Produselor noastre pot fi modificate fără o notificare prealabilă, însă fără a afecta Comenzile deja plasate către Remarkt de Cumpărător și nici pe cele deja finalizate până la momentul la care este implementată modificarea prețului. Perioada de valabilitate a prețurilor sau a ofertelor va fi indicată în mod corespunzător pe Site sau în comunicările ce vă vor fi transmise legat de respectivele oferte.

Ne rezervăm dreptul, în orice moment, de a modifica sau întrerupe Serviciul (sau orice parte sau conținut al acestuia) fără o notificare în prealabil, în măsura în care există motive justificate. Cu toate acestea, aceasta nu va afecta Comenzile deja plasate și confirmate de către Remarkt.

Nu vom fi răspunzători față de dumneavoastră sau față de nicio terță parte pentru nicio modificare, schimbare de preț, suspendare sau întrerupere a Serviciului intervenită în condițiile anterior menționate.

  1. PRODUSE SAU SERVICII (dacă este cazul)

Anumite Produse sau Servicii pot să fie disponibile exclusiv online prin intermediul Site-ului. Aceste Produse sau Servicii pot fi în cantități limitate și fac obiectul returnării sau schimbului numai în conformitate cu regulile noastre de returnare din secțiunea 12 a prezenților Termeni și Condiții.

Am depus toate eforturile pentru a afișa cât mai corect culorile și imaginile Produselor noastre care apar pe Site. Nu putem garanta că monitorul calculatorului/echipamentele mobile ale dumneavoastră vor afișa cu exactitate acele culori. Fotografiile Produselor au caracter informativ și pot apărea anumite diferențe față de realitate, care nu depind de noi și nu sunt în responsabilitatea noastră.

Clienții pot intra în posesia Produselor comandate prin ridicarea acestora din punctul de ridicare (pickup point local) din România unde Produsul este indicat ca disponibil pe Site sau prin livrarea Produselor la adresele indicate de Clienți, livrarea prin personalul propriu Remarkt fiind disponibilă doar în anumite zone din România, pe care le putem actualiza din timp în timp și care vor fi anunțate pe Site, iar livrarea Produselor prin societatea de curierat colaboratoare fiind disponibilă pe întreg teritoriul României. Ne rezervăm dreptul de a limita cantitățile oricăror Produse sau Servicii pe care le oferim. Toate descrierile Produselor sau ale prețurilor Produselor pot fi modificate în orice moment fără o notificare prealabilă, la discreția noastră, cu respectarea condițiilor din secțiunea 7 de mai sus. Ne rezervăm dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare în orice moment. Orice ofertă pentru orice produs sau serviciu făcută pe acest Site este nulă în cazul în care este interzisă prin lege.

Nu garantăm că în orice moment calitatea oricăror Produse, Servicii, informații sau altor materiale cumpărate sau obținute de dumneavoastră prin utilizarea Site-ului va corespunde cerințelor sau așteptărilor dumneavoastră sau că unele erori ale Serviciului vor fi corectate imediat.

Ne rezervăm dreptul de a refuza orice Comandă pe care o plasați pe Site-ul nostru. Putem, în condițiile menționate în acești Termeni și Condiții, să limităm sau să anulăm cantitățile cumpărate per persoană, per gospodărie sau per Comandă. Aceste restricții pot include Comenzile plasate de sau pe baza aceluiași cont de Client și/sau Comenzile care utilizează aceeași adresă de facturare și/sau de livrare. În cazul în care modificăm sau anulăm o Comandă, vă vom anunța contactându-vă prin e-mail și/sau adresa de facturare/numărul de telefon furnizate în momentul în care a fost făcută Comanda. Este de asemenea posibil ca, în anumite cazuri, livrarea prin societatea de curierat să fie condiționată de un minim de Comandă ce va fi afișat pe Site în mod corespunzător.

Ridicarea Produselor din punctul de ridicare (pickup point local) sau livrarea Produselor direct de către personalul propriu Remarkt la adresa indicată de Cumpărător pot fi realizate doar în orașele Arad și Oradea din România, acestea fiind zonele de livrare acoperite de Remarkt. Livrarea Produselor prin intermediul societății de curierat colaboratoare poate fi realizată pe întreg teritoriul României. Este posibil să fie aplicabile anumite costuri suplimentare în cazul în care locația aleasă pentru livrare este în afara ariei de livrare a societății de curierat, orice astfel de costuri fiind indicate la momentul plasării Comenzii.

  1. PLASAREA UNEI COMENZI PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI

Produsele oferite spre vânzare prin intermediul Site-ului vor fi cele afișate la data la care un Client navighează pe Site, în măsura în care Produsul respectiv este în stoc.

Pentru a efectua o Comandă, nu este necesară deținerea unui cont pe Site. Însă, pentru Clienții care dețin un cont și doresc să plaseze Comanda din cont, aceștia vor trebui în primul rând să se înregistreze în contul de pe Site.

Clientul poate selecta dintre Produsele disponibile la data la care navighează pe Site, care vor fi adăugate în Coșul de cumpărături printr-o singură apăsare a butonului „Adaugă în coș”, în cantitatea dorită, cu respectarea prevederilor stabilite prin acești Termeni și Condiții.

Atunci când un Produs dintre cele selectate nu este în stoc, Clientul va fi notificat că respectivul Produs nu este disponibil și va trebui eliminat din Comandă. Actualizăm stocurile cât mai des posibil, însă aceasta nu poate avea loc întotdeauna în timp real, astfel că este posibil ca informațiile privind disponibilitatea în stoc a Produselor să trebuiască actualizată după plasarea de către dumneavoastră a unei Comenzi, inclusiv din cauza unor erori de sistem. Vă asigurăm că luăm toate măsurile necesare pentru a evita asemenea situații. Dacă totuși asemenea situații intervin, vă vom contacta de îndată la datele de contact furnizate și vă vom informa cu privire la indisponibilitatea Produselor comandate. În acest caz, în funcție de opțiunea dumneavoastră, vă vom oferi un alt produs asemănător sau vom anula Comanda (ori parte din Comandă, respectiv Produsele indisponibile, conform opțiunii dumneavoastră) și nu vom procesa plata/vă vom returna plata efectuată, dacă va fi cazul, de îndată.

Pe toată durata selectării Produselor, conținutul Coșului de cumpărături poate fi vizualizat. Până la plasarea finală a Comenzii, Clientul poate reveni asupra Coșului pentru a suplimenta, modifica sau renunța la Comandă. Până la finalizarea Comenzii, adăugarea unui Produs în Coșul de cumpărături nu înseamnă înregistrarea unei Comenzi, astfel că nici Produsul respectiv nu va fi rezervat.

În vederea plasării Comenzii va fi necesară completarea unui formular care va conține informațiile necesare privind Cumpărătorul. De asemenea, în măsura în care Clientul optează pentru livrarea la o adresă indicată, va trebui furnizată inclusiv adresa de livrare a Comenzii, în ipoteza în care Clientul nu a furnizat deja aceste informații în contul creat pe Site, sau atunci când dorește livrarea la o altă adresă decât cea indicată în contul de Client, precum și în cazul în care Clientul efectuează comanda fără a avea un cont pe Site. Clientul se obliga să completeze formularul cu bună-credință, oferind informații reale, exacte și corecte.

Plasarea Comenzii se poate face în condițiile acceptării de către Client a Termenilor și Condițiilor, această acceptare urmând a fi confirmată prin bifarea de către Client a căsuței corespunzătoare - "Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile site-ului Remarkt" înainte de finalizarea Comenzii.

Cumpărătorul va selecta modalitatea de livrare: (i) ridicarea personală din magazin - punctul de ridicare (pickup point local) unde Produsul respectiv este indicat ca disponibil, (ii) livrare la domiciliu - adresa indicată de Cumpărător din orașele Arad sau Oradea, de către personalul propriu Remarkt, sau (iii) livrarea națională - la adresa indicată de Cumpărător, prin societatea de curierat colaboratoare, această opțiune fiind disponibilă doar pentru anumite Produse pentru care opțiunea este indicată pe Site. Înainte de plasarea Comenzii cu livrare la domiciliu de către personalul propriu Remarkt, pentru a verifica dacă livrarea poate fi efectuată la adresa dorită, Cumpărătorul va trebui să indice codul poștal aferent adresei de livrare în secțiunea dedicată de pe Site.

Atunci când Cumpărătorul solicită livrarea prin curier la adresa specifică indicată, Comanda va fi predată societății de curierat cu care Remarkt colaborează, care va asigura livrarea Produselor comandate. Dacă va fi solicitat de către curier, Cumpărătorul va face dovada identității și vârstei sale și va comunica numărul de referință al Comenzii, conform celor solicitate de reprezentantul societății de curierat. Dacă Cumpărătorul nu va fi disponibil pentru recepția Comenzii, aceasta va putea fi predată unei alte persoane majore de la respectiva adresă de livrare, după ce aceasta a comunicat curierului numărul de referință al Comenzii.

În cazul Comenzilor livrate prin curier, este recomandabil ca de îndată după recepționarea Comenzii, Cumpărătorul să verifice dacă Produsele corespund cantitativ și calitativ cu Produsele comandate, fără ca aceasta să trebuiască să aibă loc în prezența curierului.

În pagina de plasare a Comenzii, Cumpărătorul poate verifica detaliile comenzii, inclusiv data de livrare. Termenul de livrare nu va fi mai mare de 30 de zile calendaristice de la momentul plasării Comenzii și încheierii acestui contract.

În cazul în care Remarkt apreciază că perioada prevăzută pentru livrare va fi depășită (respectiv această informație este transmisă către Remarkt de către societatea de curierat), Remarkt va informa Cumpărătorul și va putea agrea cu acesta o prelungire a perioadei de livrare cu un anumit termen. Dacă la expirarea termenului prelungit agreat, Cumpărătorul nu va recepționa Produsele comandate, Remarkt va putea anula Comanda, urmând să ramburseze orice sume achitate deja de Cumpărător online. Sumele plătite online vor fi rambursate de Remarkt și dacă Cumpărătorul anulează Comandă din cauza nerespectării de către Remarkt a obligației de livrare (dacă Cumpărătorul nu este de acord cu prelungirea perioadei de livrare sau livrarea nu se realizează în termenul prelungit).

Atunci când Cumpărătorul va ridica Comanda din punctul de ridicare (pickup point local), Cumpărătorul va prezenta reprezentanților Remarkt de la punctul respectiv numărul de referință al Comenzii și confirmarea Comenzii. La ridicarea Comenzii, Cumpărătorul va verifica Produsele și se va asigura că acestea nu prezintă defecte, deficiențe, lipsuri sau degradări vizibile și că Produsele sunt cele comandate (respectiv cantitatea, greutatea, tipul de Produse etc.). Dacă astfel de neconformități sunt identificate, acestea vor fi aduse la cunoștința reprezentanților Remarkt și se va decide soluția ce va fi urmată. Odată ce aceste Produse au fost ridicate, Cumpărătorul va fi responsabil pentru conservarea și păstrarea acestora, astfel că orice neconformități ce au fost vizibile la momentul preluării nu vor mai putea fi invocate după acest moment.

Punctele de ridicare personală a comenzilor sunt cele indicate pe Site, pe care Cumpărătorul le poate alege la plasarea Comenzii. Cumpărătorul va putea alege data și ora la care urmează să ridice Comanda de la punctul de ridicare, Comanda fiind disponibilă pentru ridicare în ziua selectată începând cu ora selectată până la finalul programului magazinului / depozitului Remarkt selectat ca punct de ridicare. În măsura în care Cumpărătorul nu ridică Comanda în ziua selectată, Comanda plasată va fi anulată de către Remarkt în ziua următoare. Cumpărătorul va fi notificat prin e-mail odată ce Comanda sa este disponibilă pentru ridicare, inclusiv cu privire la termenul până când poate ridica respectiva Comanda.

În măsura în care Cumpărătorul solicită livrarea la o adresă de livrare prin personalul propriu Remarkt, Remarkt va asigura livrarea Produselor comandate la adresa indicată de Cumpărător. Dacă va fi solicitat de către personalul Remarkt care asigură livrarea, Cumpărătorul va face dovada identității și vârstei sale și va comunica numărul de referință al Comenzii, conform celor solicitate de acesta. Dacă Cumpărătorul nu va fi disponibil pentru recepția Comenzii, aceasta va putea fi predată unei alte persoane majore de la respectiva adresă de livrare, după ce aceasta a comunicat personalului Remarkt care asigură livrarea numărul de referință al Comenzii.

În cazul Comenzilor livrate prin personalul propriu Remarkt, este recomandabil ca de îndată după recepționarea Comenzii, Cumpărătorul să verifice dacă Produsele corespund cantitativ și calitativ cu Produsele comandate, fără ca aceasta să trebuiască să aibă loc în prezența reprezentantului Remarkt.

Ulterior completării informațiilor necesare și acceptării T&C, se va deschide o pagină web dedicată selectării și/sau efectuării plății de către Cumpărător.

Cumpărătorul are posibilitatea de a alege una dintre cele 3 (trei) modalități de plată a Comenzii: (i) plata online cu cardul bancar, (ii) plata în numerar la locația Remarkt de unde se va face ridicarea (pickup) sau la livrarea la adresa indicată și (iii) plata cu cardul la locația Remarkt de unde se va face ridicarea (pickup) sau la livrarea la adresa indicată, prin personalul propriu Remarkt.

Ulterior finalizării Comenzii și validării metodei de plată, în conformitate cu acești Termeni și Condiții, un e-mail de confirmare a Comenzii va fi trimis de către Remarkt la adresa de e-mail furnizată de către Cumpărător, incluzând, printre altele, numărul de referință al Comenzii, valoarea Comenzii, Produsele achiziționate, tipul de transmitere a Produselor (ridicare personală sau livrare) aplicabil și modalitatea de plată. Imediat ce Comanda este procesată de către Remarkt va fi transmis un e-mail prin care Cumpărătorul este informat despre momentul la care Comanda poate fi ridicată din punctul de ridicare (pickup point-ul local) sau termenul de livrare a Comenzii la adresa indicată de Cumpărător.

Comenzile ce au fost finalizate pot fi modificate/editate ulterior, caz în care Comanda inițială este anulată, iar Produsele se întorc în Coșul dumneavoastră de cumpărături, putând fi operate modificările dorite. Dacă ați plasat o Comandă și v-ați răzgândit, puteți să o anulați doar înainte de finalizarea pregătirii ei de către noi. Puteți verifica stadiul Comenzii accesând link-ul din e-mailul de confirmare a Comenzii. Am stabilit acest termen întrucât pregătirea Comenzii, a transportului și a aspectelor logistice implică resurse și costuri pentru noi. Remarkt va procesa cererea dumneavoastră de anulare și vă va anunța în cel mai scurt timp cu privire la confirmarea anulării Comenzii. Anularea unei Comenzi înseamnă ca nu veți mai datora prețul Produselor din Comanda anulată și acestea nu vă vor mai fi puse la dispoziție pentru ridicare/ pregătite pentru livrare.

Aveți posibilitatea de a anula o Comanda plasată contactându-ne la numărul de telefon indicat în secțiunea 29 – informații de contact. În momentul în care va deveni disponibilă anularea comenzii direct din Site, această opțiune va fi disponibilă în contul dumneavoastră de Client.

Remarkt poate să refuze o Comandă plasată, fără a exista obligații de despăgubiri față de Cumpărător, dacă în cazul plății online sau cu cardul în punctul de ridicare/ la livrare: (i) banca emitentă nu acceptă cardul utilizat de Cumpărător, (ii) furnizorul de servicii de plată utilizat de către Remarkt invalidează sau refuză plata efectuată de dumneavoastră sau atunci când datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete și incorecte și nu ne permit să executăm Comanda (de exemplu, ați furnizat o adresa de livrare / adresă de e-mail incorectă sau inexistentă). Într-o astfel de situație veți fi notificat în scris și veți fi rugat să remediați impedimentele care împiedică efectuarea Comenzii, iar în cazul în care acestea nu vor fi remediate în termenul indicat, Comanda va fi anulată. Remarkt nu va fi responsabil pentru neridicarea Comenzii din cauza neprezentării Clientului la data stabilită pentru ridicare sau pentru imposibilitatea livrării Comenzii din cauza unor erori în adresa de livrare indicată de Cumpărător. De asemenea, dacă o Comandă pentru care s-a agreat plata la livrare nu este achitată de către Cumpărător, aceasta nu va fi predată Cumpărătorului.

Dreptul de proprietate asupra Produselor comandate se transferă de la Remarkt la Cumpărător în momentul încasării integrale de către Remarkt a tuturor costurilor generate de plasarea Comenzii, inclusiv a prețului Produselor și, dacă va fi cazul, a Taxei de livrare. Comanda va fi executată la momentul achitării și ridicării de către Cumpărător a Produselor din punctul de ridicare (pickup point local). Livrarea Comenzii va fi considerată îndeplinită de către Remarkt la momentul predării Produselor de către reprezentantul Remarkt, sau după caz, curierul desemnat pentru livrare, la adresa indicată de Cumpărător. Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a Produselor.

  1. PREȚURILE ȘI MODALITATEA DE PLATĂ

Achiziționarea Produselor de pe Site-ul nostru presupune plata unui preț. Prețurile afișate sunt în LEI/RON, cuprinzând toate taxele aplicabile prețului (e.g. TVA) și eventualele reduceri de preț aplicabile la data efectuării Comenzii. Prețul Produselor nu va include Taxa de livrare. În situațiile în care Cumpărătorul nu utilizează un card care este în moneda de plată a prețului afișat pe Site, dar și datorită faptului că este posibil ca furnizorul de servicii de plată și banca emitentă a cardului să fie situate în state diferite, este posibil să fie aplicabile anumite costuri pentru Cumpărător, ca urmare a schimburilor valutare sau a comisioanelor bancare pentru astfel de tranzacții internaționale, conform celor agreate între banca emitentă a cardului și Cumpărător. În aceste cazuri, Remarkt nu este responsabil pentru niciun astfel de cost suplimentar suportat de Cumpărător, ci această responsabilitate aparține integral Cumpărătorului.

În consecință, atunci când plătiți cu cardul, dacă suma debitată de pe cardul Cumpărătorului în legătură cu o tranzacție sau cele ce sunt rambursate în cont sunt diferite de prețul final afișat la finalizarea Comenzii sau de suma confirmată de Remarkt a fi rambursată, Cumpărătorul este rugat să ia legătura cu banca emitentă a cardului, pentru a se informa legat de comisioanele și costurile legate de schimbul valutar. În cazul în care acestea nu vă furnizează informații utile sau sunt necesare alte informații, vă rugăm să ne contactați la informațiile de contact indicate finalul acestor T&C.

Prețul de vânzare și per unitate de măsură este afișat în dreptul fiecărui Produs, în condițiile legii. Orice modificare a cotelor taxelor aplicabile se va reflecta în mod corespunzător în prețul Produsului.

Prețul final plătit de Cumpărător este acela afișat în Coșul de cumpărături la plasarea Comenzii, conform celor afișate pe Site. Atunci când Cumpărătorul alege livrarea la o adresă indicată, prețul final va include Taxa de livrare, ce va fi evidențiată în mod distinct de prețul Produselor.

Cumpărătorul va primi și bonul fiscal care va fi eliberat pentru fiecare Comandă în parte și va însoți Produsele la ridicare/livrare.

La solicitarea Cumpărătorului, Remarkt va emite și transmite Cumpărătorului factura fiscală aferentă Comenzii plasate, în condițiile transmiterii de către Cumpărător a informațiilor necesare conform legii pentru emiterea acesteia, urmând ca Remarkt să o emită potrivit acestor informații transmise. Factura fiscală va fi transmisă pe e-mail.

Cumpărătorul are posibilitatea de a alege una dintre cele 3 (trei) modalități de plată a Comenzii: (i) plata online cu cardul bancar, (ii) plata în numerar la locația Remarkt de unde se va face ridicarea (pickup) sau la livrarea la adresa indicată (către personalul Remarkt sau către reprezentantul societății de curierat) și (iii) plata cu cardul la locația Remarkt de unde se va face ridicarea (pickup) sau la livrarea la adresa indicată atunci când livrarea are loc prin personalul propriu Remarkt. În prezent nu este posibilă plata cu cardul atunci când livrarea se realizează prin societatea de curierat.

În măsura în care Cumpărătorul optează pentru plata în numerar sau plata cu cardul, la locația Remarkt de unde se va face ridicarea (pickup) sau la care se face livrarea, plata este considerată efectuată și finalizată în momentul achitării sumei totale menționate în bon către reprezentantul societății Remarkt indicat, respectiv către reprezentantul societății de curierat.

În ipoteza în care Cumpărătorul optează pentru plata online prin card bancar, Cumpărătorul va fi redirecționat automat la serverul securizat al furnizorului de servicii de plată numit Stripe Payments Europe Ltd. care va procesa tranzacțiile de plată online. Acesta este menit să protejeze cât mai eficient datele referitoare la metodele de plată și să se asigure că detaliile bancare ale Cumpărătorului sunt protejate împotriva oricăror dezvăluiri nelegale, inclusiv către Remarkt. Astfel, Remarkt nu își asumă nicio răspundere în legătură cu metoda de plata utilizată, asupra căreia întreaga răspundere juridică, tehnică și operațională revine furnizorului de servicii de plată. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online. Datele Cumpărătorului necesare efectuării plății vor fi transmise de acesta direct către Stripe Payments Europe Ltd. pentru procesarea tranzacției. Cumpărătorul va fi responsabil pentru și se va asigura că furnizează către Stripe Payments Europe Ltd. toate informațiile, permisiunile/ acordurile necesare pentru procesarea plății, astfel cum acestea au fost solicitate de către acesta. Ne rezervăm dreptul de a schimba în orice moment furnizorul de servicii de plată, caz în care vom actualiza acești T&C.

Remarkt nu va accesa, stoca sau salva date legate de cardul dumneavoastră prin care faceți plata.

  1. TAXE DE LIVRARE

Livrarea nu este condiționată de o valoare minimă totală a Comenzii.

Taxa de livrare va fi calculată și afișată la momentul plasării fiecărei Comenzi. Aceasta valoare este valabila pentru comenzi cu greutatea pana in 15kg. Pentru comenzile care depasesc 15 kg se plateste suplimentar suma de 0.90 ron/kg. Valoarea totala suplimentara de plata va fi transmisa de operatorul care pregateste comanda si va fi achitata de catre Client direct la curier.

În anumite situații în care Remarkt va desfășura campanii promoționale specifice, livrarea va fi gratuită pentru anumite Comenzi*, în conformitate cu termenii specifici/ regulamentele campaniilor ce vor fi făcute disponibile atunci pe Site.

*Comenzi cu greutatea pana in 15 kg.

Pentru comenzile peste 25 kg se vor cauta solutii alternative de livrare. Clientul va fi contactat de reprezentantii Remarkt pentru a stabili de comun acord modalitatea de livrare.

Remarkt nu va percepe nicio taxă pentru pregătirea Comenzii în vederea ridicării din punctul de ridicare (pickup point local) de către Cumpărător.

  1. POLITICA DE RETURNARE: GARANȚIA ȘI DREPTUL DE RETRAGERE
  • RETURNARE PENTRU NECONFORMITĂȚI
  • Neconformități

În funcție de Produsele achiziționate, Remarkt acordă garanție în conformitate cu Ordonanța de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (cu modificările și completările ulterioare). Dacă Produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră de pe Site (din declarațiile referitoare la garanție sau din publicitatea de pe Site), puteți solicita în primul rând returnarea acestuia pentru reparație sau înlocuire, în ambele cazuri fără costuri, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Remarkt costuri care ar fi disproporționate, sau în unele cazuri, puteți solicita o reducere proporțională a prețului sau chiar rambursarea integrală a contravalorii Produselor. Cumpărătorul poate să opteze pentru o anumită măsură corectivă din cele de mai sus în cazul în care neconformitatea Produselor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice. Produsul poate fi înlocuit cu unul de aceeași valoare sau cu o valoare mai mare, prin plata diferenței de către Cumpărător. Dacă valoarea Produsului înlocuitor este mai mică, veți putea primi o rambursare parțială a diferenței până la valoarea Produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport (prin curier sau prin poștă) pentru Produsul defect și Produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Remarkt. Pentru evitarea oricărui dubiu, Remarkt nu va suporta costurile de transport (de exemplu combustibil etc.) atunci când Clientul decide să returneze el personal sau printr-o altă persoană Produsele la locațiile indicate de Remarkt pentru retur.

În situația în care Produsul nu mai este disponibil, fie se va înlocui cu un Produs similar, la alegerea Cumpărătorului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

Dacă Produsele nealimentare achiziționate sunt nefuncționale, neconforme sau prezintă vicii de fabricație, existente la momentul când au fost livrate Produsele, acestea vor fi reparate sau înlocuite cu un Produs funcțional, în funcție de remediul posibil și adecvat, în cel mai scurt timp.

Remedierea deficiențelor apărute la Produse ori înlocuirea Produselor care prezintă ne-conformități, care nu sunt imputabile Cumpărătorului, se face în termen de maximum 15 zile calendaristice din momentul în care Remarkt a fost informat de către Cumpărător cu privire la neconformități, Cumpărătorul urmând a pune la dispoziția Remarkt Produsele respective care au fost predate fizic Cumpărătorului, pentru inspecție. În cazul înlocuirii Produsului, perioada exactă în care Produsul schimbat poate ajunge la dumneavoastră poate varia în funcție de locația din România în care locuiți și vă vom informa în e-mailul de confirmare cu privire la termenul de livrare.

Cu excepția cazului în care este specificat în mod expres în oferta referitoare la Produs, orice garanție va fi oferită în condițiile și pe durata pe care respectiva garanție este oferită de producător. În cazul în care repararea sau înlocuirea nu este posibilă, în condițiile legii, Cumpărătorul poate solicita rambursarea parțială sau integrală a contravalorii Produselor. Remarkt va proceda la restituirea contravalorii și respectiv rezoluțiunea acestui contract, în termen de maxim 7 (șapte) zile calendaristice de la solicitarea Cumpărătorului, și în orice caz, după restituirea Produselor de către Cumpărător, în condițiile legii. Dacă utilizați pentru plata la locația Remarkt de ridicare (pickup point local) sau la livrare tichete pe suport electronic (card), este posibil ca în funcție de politica emitentului de tichete, să dureze mai mult până banii vă vor fi efectiv restituiți pe card.

Remarkt răspunde față de Cumpărător pentru orice neconformitate care există în momentul livrării Produselor și care este constatată în termen de 2 (doi) ani de la data respectivă, dacă legea nu prevede alte termene specifice. Sunt exceptate cazurile în care producătorul oferă o garanție mai mare în mod expres pentru anumite Produse, când acel termen de garanție va fi aplicabil. În cazul în care un producător oferă Cumpărătorului o garanție de durabilitate pentru anumite Produse pentru o perioadă de timp anume, producătorul răspunde direct față de Cumpărător, pe întreaga perioadă acoperită de garanția de durabilitate, pentru repararea sau înlocuirea bunurilor în conformitate cu legea.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate constatată în termen de 1 (un) an de la livrarea Produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura Produsului sau a lipsei de conformitate.

După expirarea termenului de 2 (doi) ani, Cumpărătorul poate pretinde remedierea sau înlocuirea Produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, care va fi indicată în documentația însoțitoare a respectivului Produs, în condițiile legii.

În cazul Produselor alimentare, al Produselor nealimentare pentru care producătorul stabilește termen de valabilitate/data de minimă durabilitate, care pot afecta viața sau sănătatea consumatorilor ori care prezintă abateri de la caracteristicile declarate, Remarkt este obligat, la cererea consumatorului, să le înlocuiască de îndată, dar nu mai târziu de 15 zile calendaristice din momentul când Remarkt a luat la cunoștință de deficiențele respective (prin returul Produselor sau în alt mod agreat de comun acord cu consumatorul), să le refacă sau să restituie contravaloarea acestora.

Cumpărătorul va putea returna Produsele achiziționate de pe Site în situații de neconformitate precum: ambalajul este deteriorat excesiv de o manieră care face imposibilă utilizarea Produsului, Produsele prezintă defecte sau sunt nefuncționale, Produsele sunt diferite de cele comandate.

Pentru a putea fi returnat, Produsul dumneavoastră trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit, cu excepția Produselor care vor fi testate conform destinației lor în măsura necesară pentru a se determina funcționalitatea sau conformitatea acestora.

Pentru finalizarea returnării, avem nevoie de bonul de casă sau de dovada achiziționării Produselor. Pentru Produsele returnate pentru neconformități sau deficiențe în perioada de garanție, nu este necesară returnarea Produsului în ambalajul original.

Vă rugăm să nu trimiteți Produsul cumpărat înapoi la producător, ci să îl trimiteți la adresa Remarkt indicată mai jos în secțiunea 12 - Expediere.

După ce Produsul returnat de dumneavoastră a fost primit și inspectat, vă vom informa prin transmiterea unui e-mail, sau telefonic, pentru a vă confirma că am primit Produsul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la remediul posibil și adecvat pe care îl vom urma (repararea sau înlocuirea), și dacă este cazul, aprobarea sau refuzul rambursării contravalorii acestuia.

  • Rambursări (atunci când este cazul)

Dacă primiți aprobarea, rambursarea dumneavoastră va fi procesată și suma va fi restituită în cel mai scurt timp de la momentul la care Remarkt v-a comunicat răspunsul referitor la rambursare.

Dacă ați efectuat plata online prin card bancar, vom rambursa suma în același cont bancar folosit pentru plata Comenzii. Dacă ați efectuat plata cu cardul la locația Remarkt de ridicare (pickup point local) sau la adresa de livrare (acolo unde această opțiune este disponibilă), cu ajutorul furnizorului nostru de servicii de plată vom restitui banii în contul utilizat pentru efectuarea plății. De asemenea, atunci când ați achitat în numerar la locația Remarkt de ridicare (pickup) sau la adresa de livrare, veți putea solicita rambursarea sumei achitate fie (i) în numerar în baza bonului de casă la locația Remarkt, fie (ii) în contul bancar pe care ni-l indicați atunci când faceți returul Produselor. Indiferent de modalitatea de livrare inițială, atunci când returnați Produsul personal în magazin, rambursarea sumei achitate poate fi efectuată, la cererea Cumpărătorului, și în numerar în magazinul unde este predat Produsul, în baza bonului fiscal. Atunci când solicitați rambursarea în numerar, va trebui să vă prezentați la locația de unde ați ridicat Produsele sau la locația de unde v-au fost transmise Produsele în cazul livrării la adresa indicată, pentru primirea rambursării, după ce ați primit confirmarea din partea Remarkt cu privire la disponibilitatea acesteia.

Dacă nu ați primit încă rambursarea, vă recomandăm să verificați încă o dată contul dumneavoastră bancar. Apoi, contactați compania care a emis cardul dumneavoastră de credit, este posibil ca înregistrarea oficială a rambursării să necesite o anumită perioadă de timp în vederea procesării. Următorul pas este să contactați banca dumneavoastră. Adesea, există o anumită perioadă de procesare înainte de înregistrarea unei rambursări. Dacă ați urmat toți acești pași și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la informațiile de contact de la finalul acestui document.

  • Expediere

Pentru a returna Produsul dumneavoastră, trebuie să îl trimiteți fie prin poștă/curier, fie personal, la una dintre următoarele adrese: Arad: str. Calea Radnei, nr 298, Arad, județul Arad, România sau Oradea: Str. Suisului nr 10A, Oradea, județul Bihor, România. Având în vedere că Remarkt va suporta costurile de retur, vă recomandăm utilizarea serviciilor societății de curierat rapid cu care colaborăm - FanCourier pentru trimiterea prin curier, în măsura în care serviciile respective vor fi disponibile în zona de unde doriți să returnați Produsul. Pentru că dorim să venim în sprijinul Clienților noștri, după ce ne informați legat de decizia de retur pentru neconformitate a unui Produs, Remarkt va gestiona formalitățile pentru ridicarea și transportul Produsului prin FanCourier (contactarea Clientului, crearea AWB-ului și trimiterea acestuia pe e-mail către Client). Vă rugăm să printați și să atașați coletului ce conține Produsul respectivul AWB și să îl comunicați curierului ce va veni pentru ridicarea coletului.

Dacă veți utiliza alte servicii poștale/curier decât cele de mai sus, veți suporta costurile de retur. Dacă însă serviciile curierului recomandat de noi nu sunt disponibile în zona dumneavoastră, costurile cu serviciul poștal/de curier rapid folosit pentru retur vor fi suportate de noi.

Trebuie să trimiteți exact Produsele achiziționate, nefiind permis să trimiteți alte produse, chiar dacă sunt identice. Produsele vor fi returnate în magazinul Remarkt de unde au fost ridicate de Cumpărător sau în magazinul din județul în care se află adresa de livrare indicată de Cumpărător, dacă există un astfel de magazin în județul respectiv, sau în caz contrar, la locația Remarkt de unde v-au fost transmise Produsele în cazul livrării la adresa indicată.

Pentru a ne comunica decizia de a returna un Produs cu neconformități, puteți folosi (însă nu este obligatoriu) formularul de returnare pus la dispoziție de către Remarkt disponibil în Anexa nr.1 a acestor Termeni și Condiții sau să completați direct formularul disponibil pe Site. Remarkt vă va informa pe e-mail cu privire la primirea Produsului și a remediului ce va fi aplicat cu privire la acesta. Pentru a ne permite să gestionăm returul, vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite Produsele către noi.

În măsura în care solicitarea dumneavoastră de reparare/înlocuire este întemeiată, Remarkt va suporta costurile de livrare, reparare, expertizare sau ambalare pentru returnarea și repararea /înlocuirea Produsului dumneavoastră.

    • DREPTUL DE RETRAGERE

    Această secțiune 12 – Dreptul de retragere este aplicabilă Cumpărătorilor în calitatea lor de consumatori.

    Achiziționarea de Produse prin intermediul unei Comenzi plasate pe Site determină încheierea unui contract la distanță între Remarkt și Cumpărător, în condițiile prevăzute de acești Termeni și Condiții. Întrucât Cumpărătorul este un consumator, acesta va beneficia de dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță. Astfel, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la intrarea Cumpărătorului (sau a unei terțe persoane indicate de acesta ca destinatar al Produselor, cu excepția transportatorilor) în posesia Produselor, pentru a se retrage din contractul la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Cumpărătorul nu va suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea Produselor, precum și costurile decurgând din diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, distinct de ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea Produselor.

    Înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul îl va informa pe Remarkt cu privire la decizia sa de retragere din contract prin transmiterea unei informări scrise cu privire la retragere la adresa de e-mail: online@remarkt.ro sau în mod verbal la punctul de ridicare (pickup point local) de unde ați ridicat Produsele, indicând detaliile relevante, precum numele și prenumele, adresa poștală a consumatorului, numărul de telefon, adresa de e-mail, după caz, numărul de referință al Comenzii, Produsele cu privire la care își exprimă dreptul de retragere, data la care Produsele au fost ridicate din punctul de ridicare (pickup point local) sau livrate la adresa indicată, dacă această dată mai este disponibilă consumatorului și data solicitării. Pentru exercitarea acestui drept, puteți folosi (însă nu este obligatoriu) formularul de returnare pus la dispoziție de către Remarkt disponibil în Anexa nr.1 a acestor Termeni și Condiții. De asemenea, veți putea completa și transmite electronic de pe Site-ul nostru www.remarkt.ro formularul standard de retragere. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

    Transmiterea acestei informări va fi însoțită sau urmată de returnarea Produselor achiziționate către Remarkt la adresele indicate mai jos sau la punctul de ridicare (pickup point local) de unde ați ridicat Produsele, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract. Termenul va fi respectat dacă Produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. După primirea Produselor returnate, vă vom trimite un e-mail prin care vă vom informa despre primirea acestora și cu privire la rambursarea contravalorii Produselor. De asemenea, vă rugăm să returnați Produsele în ambalajul original intact; în cazul în care nu veți proceda astfel, Remarkt va putea procesa solicitarea de retur, însă este posibil ca valoarea Produsului nerestituit în ambalajul original să scadă, ceea ce va fi luat în considerare la stabilirea sumei de rambursat conform paragrafului de mai jos. Produsele returnate trebuie să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de uzură sau purtare, iar eticheta Produselor trebuie să nu fie îndepărtată. În caz contrar, Cumpărătorul va suporta costurile cauzate de diminuarea valorii Produselor determinată de aceste aspecte.

    Dacă vă retrageți din contract, Remarkt va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră aferentă Produselor cu privire la v-ați exercitat acest drept, inclusiv costurile livrării Produselor către dumneavoastră (în măsura în care există), cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi (atunci când este disponibil un alt tip de livrare decât cea standard). Rambursarea va avea loc, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, putând amâna rambursarea până primim Produsele returnate sau o dovadă considerată de noi suficientă din partea Cumpărătorului din care să reiasă că Produsele au fost trimise către noi, fiind valabilă data cea mai apropiată. Dacă utilizați pentru plata la locația Remarkt de ridicare (pickup point local) sau la livrare tichete pe suport electronic (card), este posibil ca în funcție de politica emitentului de tichete, să dureze mai mult până banii vă vor fi efectiv restituiți pe card.

    Dacă ați efectuat plata online prin card bancar, vom rambursa suma în același cont bancar folosit pentru plata Comenzii. Dacă ați efectuat plata cu cardul la locația Remarkt de ridicare (pickup point local) sau la adresa de livrare (acolo unde această opțiune este disponibilă), cu ajutorul furnizorului nostru de servicii de plată vom restitui banii în contul utilizat pentru efectuarea plății. De asemenea, atunci când ați achitat în numerar la locația Remarkt de ridicare (pickup) sau la adresa de livrare, veți putea solicita rambursarea sumei achitate fie (i) în numerar în baza bonului de casă la locația Remarkt, fie (ii) în contul bancar pe care ni-l indicați atunci când faceți returul Produselor. Indiferent de modalitatea de livrare inițială, atunci când returnați Produsul personal în magazin, rambursarea sumei achitate poate fi efectuată, la cererea Cumpărătorului, și în numerar în magazinul unde este predat Produsul, în baza bonului fiscal. Atunci când solicitați rambursarea în numerar, va trebui să vă prezentați la locația de unde ați ridicat Produsele sau la locația de unde v-au fost transmise Produsele în cazul livrării la adresa indicată, pentru primirea rambursării, după ce ați primit confirmarea din partea Remarkt cu privire la disponibilitatea acesteia. Remarkt are dreptul de a restitui sumele plătite diminuate, astfel încât să reflecte orice diminuare a valorii Produselor în cazul în care aceasta a fost cauzată de orice alte cauze decât ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor.

    Dacă nu ați primit încă rambursarea, mai întâi verificați încă o dată contul dumneavoastră bancar și apoi urmați cele indicate mai sus la secțiunea 12 – Rambursări de mai sus, din acești T&C.

    În conformitate cu prevederile articolul 16 din OUG nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele categorii de bunuri:

    1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
    2. produsele al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    3. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    4. produsele alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, precum legumele, fructele, produsele de panificație și patiserie, florile, produsele din categoria măcelărie (orice tip de carne, inclusiv pește sau fructe de mare), produsele alimentare proaspete inclusiv lapte și produse lactate, ouă, produsele din categoria gastronomie (mâncare gata preparată), produsele alimentare congelate (acestea în caz de decongelare și transport în condiții improprii în cursul returului se pot altera rapid) etc.;
    5. produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, precum articole de lenjerie intimă, produsele de îngrijire intimă sau corporală, produsele de machiaj, produsele din tutun, sticle de băuturi alcoolice care au fost desigilate etc.;
    6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    7. băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare (acești T&C), a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
    8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare, precum un CD sau DVD etc.;
    9. furnizarea de ziare, periodice și reviste, care nu sunt furnizate în baza unui abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
    10. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

    Consumatorul va suporta costurile directe legate de returnarea Produselor (transportul produselor), returnarea acestora putând fi făcută fie prin poștă/curier, fie personal, la una dintre următoarele adrese: Arad: str. Calea Radnei, nr 298, Arad, județul Arad, România sau Oradea: Str. Suisului nr 10A, Oradea, județul Bihor, România, ulterior transmiterii formularului de returnare din Anexa nr.1, sau a unei alte informări scrise ori verbale care să conțină datele indicate mai sus. Produsele vor putea fi returnate în magazinul Remarkt de unde au fost ridicate de Cumpărător sau în magazinul din județul în care se află adresa de livrare indicată de Cumpărător, dacă există un astfel de magazin în județul respectiv, sau în caz contrar, la locația Remarkt de unde v-au fost transmise Produsele în cazul livrării la adresa indicată. Pentru finalizarea returnării, consumatorul va furniza bonul de casă sau dovada achiziționării.

    1. INSTRUMENTE OPȚIONALE

    Vă putem oferi acces prin intermediul Site-ului la instrumentele unor terțe părți pe care nu le monitorizăm sau asupra cărora nu avem niciun control și nicio contribuție (de exemplu programul software care efectuează traducerea conținutul Site-ului în mai multe limbi).

    Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că oferim accesul la astfel de instrumente „ca atare” și „așa cum sunt disponibile”, fără garanții, declarații sau condiții de niciun fel și fără niciun fel de aprobare. Nu vom avea nicio răspundere care rezultă din sau în legătură cu utilizarea de către dumneavoastră a instrumentelor opționale ale unei terțe părți.

    Orice utilizare de către dumneavoastră a instrumentelor opționale ale unor terțe părți oferite prin intermediul Site-ului este în întregime pe propria dumneavoastră răspundere și la discreția dumneavoastră.

    De asemenea, putem în viitor să oferim servicii și/sau funcționalități noi prin intermediul Site-ului (inclusiv, lansarea de instrumente și resurse noi). Respectivele funcționalități și/sau servicii noi vor face, de asemenea, obiectul acestor Termeni și Condiții.

    1. LINK-URI DE LA TERȚE PĂRȚI

    Anumite conținuturi, produse și servicii disponibile prin intermediul Site-ului pot include materiale de la terțe părți.

    Link-urile terțelor părți de pe acest Site vă pot direcționa către site-uri terțe care nu sunt afiliate cu noi. Nu suntem responsabili pentru examinarea sau evaluarea conținutului sau acurateței și nu garantăm și nu vom avea nicio răspundere sau responsabilitate pentru materiale sau site-uri terțe sau pentru alte materiale, produse sau servicii ale unor terțe părți.

    Nu suntem răspunzători pentru niciun prejudiciu sau daune legate de achiziționarea sau utilizarea de bunuri, servicii, resurse, conținut sau orice alte tranzacții efectuate în legătură cu site-uri ale unor terțe părți. Vă rugăm să citiți cu atenție termenii, politicile și practicile terțelor părți și să vă asigurați că le înțelegeți înainte de a vă angaja într-o tranzacție. Plângerile, reclamațiile sau întrebările referitoare la produsele terțe trebuie direcționate către terțele părți responsabile pentru acestea.

    1. COMENTARIILE UTILIZATORILOR, FEEDBACK-URI ȘI ALTE TRIMITERI

    În cazul în care, la solicitarea noastră, trimiteți anumite comentarii specifice (de exemplu înregistrări pentru concurs) sau fără o solicitare expres adresată din partea noastră, trimiteți idei creative, recenzii, sugestii, propuneri, planuri sau alte materiale, fie online pe Site, prin e-mail, prin poștă sau în alt mod (denumite în sens generic „comentariile”), sunteți de acord că putem, în orice moment, fără restricție, edita, copia, publica, distribui, traduce și utiliza în alt mod, în orice mediu un comentariu pe care ni l-ați trimis, cu respectarea legislației aplicabile. Nu avem și nu vom avea obligația (1) să ținem comentariile secrete; (2) să plătim despăgubiri sau remunerații pentru comentarii sau (3) să răspundem comentariilor dvs.

    Avem dreptul, fără a avea obligația, să monitorizăm, să edităm sau să eliminăm conținutul pe care îl considerăm, la discreția noastră, că este ilegal, ofensator, amenințător, calomnios, defăimător, imoral sau care altfel comportă obiecții sau încalcă proprietatea noastră intelectuală sau a unei alte entități sau a acestor Termeni și Condiții.

    Garantați că niciunul dintre comentariile dumneavoastră nu vor încălca niciun drept al unei terțe părți, inclusiv drepturile de autor, mărcile, drepturile de confidențialitate și protecția datelor personale, drepturile legate de personalitate sau alte drepturi personale sau de proprietate. De asemenea, garantați că niciunul dintre comentariile dumneavoastră nu vor conține materiale calomnioase sau ilegale, abuzive sau obscene sau un virus de calculator sau alte tipuri de malware, care ar putea afecta în vreun fel funcționarea Site-ului sau a unui alt site asociat. Nu aveți dreptul să utilizați o adresă de e-mail falsă, să pretindeți că sunteți altcineva decât sunteți cu adevărat sau să ne induceți altfel în eroare pe noi sau terțele părți cu privire la originea comentariilor. Cu respectarea acestor condiții minime, puteți însă să vă alegeți un nume de utilizator pentru comentariile transmite pe Site-ul nostru. Sunteți singurul responsabil pentru comentariile pe care le faceți și pentru acuratețea acestora. Nu avem nicio responsabilitate și nu ne asumăm nicio răspundere pentru comentariile postate de dumneavoastră sau de o terță persoană și nici pentru informațiile furnizate în conținutul acestora.

    1. COLECTAREA DEȘEURILOR DE ECHIPAMENTE ELECTRICE ȘI ELECTRONICE

    Echipamentele electrice și electronice (EEE) sunt acele echipamente dependente de curenți electrici, precum aspiratoarele, mașinile de spălat rufe, frigiderele, cuptoarele cu microunde, electrocasnicele de bucătărie de mici dimensiuni, televizoarele, echipamentele audio și video, telefoanele mobile, imprimantele și orice astfel de echipamente electrice și electronice pe care le puteți achiziționa prin intermediul Site-ului.

    Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) sunt supuse unui proces distinct de colectare în vederea reutilizării, tratării, valorificării și eliminării în condiții specifice de protecție a mediului înconjurător, distinct de cel al colectării deșeurilor menajere sau de ambalaje. Astfel, dorim să vă informăm că și dumneavoastră sunteți parte din acest efort de protejare a mediului înconjurător, prin achitarea costului distinct dedicat expres procesului de colectare a DEEE.

    De asemenea, și noi venim în sprijinul dumneavoastră și ne implicăm activ în procesul de colectare a DEEE, motiv pentru care vă punem la dispoziție în mod gratuit posibilitatea ca, la solicitarea dumneavoastră, la momentul cumpărării unui nou produs EEE de pe Site, noi să preluăm DEEE, în aceleași condiții precum cele de livrare a produsului nou, dacă DEEE este de tip echivalent și îndeplinește aceleași funcții ca echipamentul nou furnizat.

    Așadar, predarea și reciclarea DEEE susține și ajută la protejarea și conservarea pentru viitor a mediului înconjurător, dat fiind faptul că DEEE conțin materii periculoase pentru mediu si sănătatea persoanelor, iar recuperarea unor cantități importante de materii prime secundare spre a fi reciclate și reutilizate are în vedere limitarea poluării în operațiunile de colectare-reciclare DEEE și creșterea eficientei în recuperarea materialelor rezultate în urma proceselor de reciclare.

    Totodată, vă informăm cu privire la existența posibilității de a debarasa deșeurile de baterii sau acumulatori portabili la punctele de vânzare ale Remarkt. Vă încurajăm să utilizați recipientele speciale destinate pentru colectarea acestor tipuri de deșeuri puse la dispoziția dvs. în mod gratuit, pentru a ajuta la evitarea eliminării deșeurilor de baterii și acumulatori ca deșeuri municipale nesortate, în vederea asigurării protecției mediului.

    1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    Pentru a putea utiliza Site-ul și/sau a plasa o comandă prin intermediul Site-ului, precum și pentru a o procesa și livra ulterior este necesară prelucrarea de către Remarkt a unor date cu caracter personal care vă privesc. Acestea vor fi prelucrate în conformitate cu Politica noastră de Confidențialitate disponibilă aici. Pentru mai multe detalii legate de modul în care este realizată prelucrarea datelor dumneavoastră, precum și despre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să accesați linkul anterior menționat. Acest Site utilizează cookie-uri. Pentru a afla mai multe detalii referitoare la cookie-urile utilizate pe Site, scopul acestora, precum și modalitatea de dezactivare, vă rugăm să accesați Politica privind cookie-urile disponibilă aici.

    1. ERORI, INEXACTITĂȚI ȘI OMISIUNI

    Remarkt își propune să vă ofere o experiență cât mai plăcută la achiziționarea Produselor de pe Site-ul nostru. Ocazional însă, pot exista informații pe Site-ul sau în Serviciile furnizate, care pot conține erori tipografice, inexactități sau omisiuni, care se pot referi la descrieri de Produse, prețuri, promoții, oferte, taxele de transport a Produsului, durata de livrare și disponibilitatea. Vom depune eforturile pentru a corecta erorile, inexactitățile sau omisiunile în cel mai scurt timp posibil. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica sau actualiza informațiile, în orice moment și imediat ce este necesar, fără o notificare prealabilă (inclusiv după ce ați plasat Comanda, însă fără ca respectivele modificări să vă fie aplicabile).

    1. UTILIZĂRI INTERZISE

    Pe lângă alte interdicții stabilite în Termeni și Condiții, vi se interzice utilizarea Site-ului sau a conținutului acestuia: (a) în orice scopuri ilicite; (b) pentru a solicita altor persoane să efectueze sau să participe la acte ilegale; (c) pentru a încălca orice reglementări, reguli, legi sau alte prevederi legale aplicabile, (d) pentru a încălca drepturile noastre de proprietate intelectuală sau drepturile de proprietate intelectuală ale altora; (e) pentru a hărțui, abuza, insulta, vătăma, defăima, calomnia, discredita, intimida sau discrimina în funcție de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, origine națională sau handicap; (f) pentru a prezenta informații false sau înșelătoare; (g) pentru a încărca sau transmite viruși sau orice alt tip de cod dăunător, care va fi sau poate fi utilizat în orice mod care poate afecta funcționalitatea sau operarea Serviciului, a Site-ului sau unui site asociat, a altor site-uri sau a internetului; (h) pentru a aduna sau urmări informațiile personale ale celorlalți; (i) pentru a face spam, phishing, accesare cu crawlere sau preluare de date; (j) în orice scop obscen sau imoral; sau (k) pentru a interfera cu sau ocoli elementele de securitate a Site-ului sau a unui site asociat, a altor site-uri sau a internetului. Ne rezervăm dreptul de a înceta utilizarea de către dumneavoastră a Site-ului sau a unui site asociat pentru încălcarea oricăreia dintre utilizările interzise.

    1. RENUNȚAREA LA GARANȚII; LIMITAREA RĂSPUNDERII

    Nu garantăm, declarăm sau asigurăm că utilizarea Serviciului nostru va fi întotdeauna neîntreruptă, în timp util, sigură sau fără erori, întrucât astfel de evenimente pot apărea fără a fi cauzate de către noi. De asemenea, nu garantăm că rezultatele ce pot fi obținute din utilizarea Serviciului vor fi întotdeauna corecte sau fiabile.

    Sunteți de acord că, din când în când, putem elimina Serviciul pe perioade nedeterminate de timp sau anula Serviciul în orice moment, fără notificare, din motive justificate pentru noi, cum ar fi fără limitare pentru efectuarea mentenanței Site-ului.

    Sunteți de acord în mod expres că folosirea sau imposibilitatea folosirii Serviciului este în baza riscului asumat de dumneavoastră. Serviciul și toate Produsele și serviciile livrate către dumneavoastră prin intermediul Serviciului (cu excepția menționării în mod expres de către noi) sunt furnizate „ca atare” și „așa cum sunt disponibile” pentru utilizarea dumneavoastră, fără nicio declarație, garanții sau condiții de orice fel, explicite sau implicite, inclusiv toate garanțiile implicite sau condițiile de vandabilitate, calitate vandabilă, adecvare pentru un anumit scop, durabilitate, titlu și neîncălcare.

    Remarkt se obligă față de Clienți ca, în cazul în care s-a adus un prejudiciu real efectiv suferit și probat, cauzat exclusiv de către Remarkt, să despăgubească Clientul în limita contravalorii Produselor achitate de acesta din urmă, cu respectarea legislației aplicabile și cu limitările permise de aceasta.

    Remarkt nu este ținut răspunzător pentru eventualele greșeli sau erori de afișare a prețurilor ori caracteristicilor Produselor. Site-ul, conținutul, funcțiile, Produsele și informațiile cuprinse în acesta sunt furnizate pe principiul "așa cum sunt disponibile". Remarkt nu acordă nicio garanție că Serviciile oferite vor fi conforme cu dorințele Clientului, neîntrerupte, la timp și fără erori sau că erorile vor fi corectate la timp sau rezultatele obținute în urma folosirii Produselor vor fi conforme cu dorințele Clientului. Clientul va trebui să aibă în vedere întotdeauna, caracteristicile și destinația declarată de producătorul Produselor achiziționate. Remarkt va depune eforturi rezonabile ca Serviciile să fie neîntrerupte, oferite la timp, iar erorile corectate în cel mai scurt timp posibil.

    Remarkt nu este responsabil de operațiunile de plată online, prin instrumente bancare sau alte instrumente de plată, și nici de colectarea plății în numerar, atunci când acestea sunt realizate de terți, aceștia fiind răspunzători pentru corectitudinea și siguranța operațiunilor realizate.

    Clienții înțeleg și sunt de acord că Remarkt, societatea-mamă, afiliații și succesorii săi, nu pot fi făcuți răspunzători pentru pierderile directe sau indirecte de profit, de venituri, de economii, de oportunități de afaceri, de clientelă sau de reputație, pentru pierderile de date, pentru oricare alte pierderi financiare directe sau indirecte rezultate din:

    1. Folosirea, inclusiv folosirea eronata a Site-ului sau a Serviciilor oferite;
    2. Imposibilitatea folosirii Site-ului;
    3. Folosirea conținutului Site-ului, în special bazarea deciziilor pe conținutul Site-ului;
    4. Atacurile unor viruși, atacuri cibernetice de tipul DoS („denial of service”, în română „blocarea serviciului”) sau atacul cu și prin alte materiale dăunătoare din punct de vedere tehnologic, care pot afecta echipamentul de lucru, programele pentru calculator, datele sau orice alt material, datorate folosirii Site-ului sau descărcării conținutului de pe Site sau provenind de la un link la care Site-ul face trimitere; deși depunem toate eforturile pentru a oferi un conținut cât mai sigur și securizat, este de datoria utilizatorului să se asigure că accesează doar conținut și informații sigure.
    5. Conținutul website-urilor spre care găsiți link-uri pe Site;
    6. Accesul neautorizat la sau alterarea transmiterii datelor, cu respectarea însă a legislației privind protecția datelor personale.

     

    1. DESPĂGUBIRE

    Sunteți de acord să despăgubiți, să apărați și să exonerați Remarkt și societatea-mamă, afiliații, partenerii, directorii, administratorii, agenții, contractanții, licențiatorii, prestatorii de servicii, subcontractanții, furnizorii, colaboratorii și angajații noștri de răspunderea pentru orice pretenție sau cerere, inclusiv onorarii avocațiale rezonabile, formulată de orice terță parte în urma sau rezultând din încălcarea de către dumneavoastră a acestor Termeni și Condiții sau a documentelor pe care le încorporează prin referință, sau din încălcarea de către dumneavoastră a oricărei legi sau drepturi ale unei terțe părți în legătură cu Site-ul.

    1. INDEPENDENȚA TERMENILOR

    În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și Condiții este constatată a fi ilegală, nulă sau neaplicabilă, respectiva prevedere va fi considerată ca fiind exclusă din acești Termeni și Condiții, aceasta neafectând valabilitatea și caracterul executoriu al oricăror prevederi rămase.

    1. ÎNTREGUL ACORD

    Neexercitarea sau neexecutarea de către Remarkt a oricărui drept prevăzut de lege sau a oricărei prevederi a acestor Termeni și Condiții nu va constitui o renunțare la respectivul drept sau la respectiva prevedere.

    Acești Termeni și Condiții și orice politici sau reguli de operare postate de noi pe acest Site, în comunicările transmise legate de achizițiile efectuate pe Site sau în legătură cu Serviciul constituie întregul acord și întreaga înțelegere contractuală dintre dumneavoastră și Remarkt și guvernează utilizarea de către dumneavoastră a Site-ului, înlocuind orice acorduri, comunicări și propuneri anterioare sau actuale, orale sau scrise, între dumneavoastră și Remarkt (inclusiv, dar fără a se limita la, orice versiuni anterioare ale Termenilor și Condițiilor).

    Ambiguitățile în interpretarea acestor Termeni și Condiții nu vor fi interpretate împotriva părții care le-a redactat.

    1. ÎNCETARE

    Obligațiile și răspunderile părților asumate înainte de data încetării vor supraviețui după încetarea acestui contract în măsura permisă de lege.

    Acești Termeni și Condiții produc efecte cu excepția cazului în care și atunci când sunt denunțați și/sau reziliați de către dumneavoastră sau de către noi. Puteți denunța acești Termeni și Condiții în orice moment anunțându-ne că nu mai doriți să utilizați Serviciile noastre, sau atunci când încetați să folosiți Site-ul nostru prin ștergerea contului de pe Site.

    Dacă, în opinia noastră exclusivă, nu respectați sau suspectăm că nu ați respectat oricare termen sau prevedere a acestor Termeni și Condiții, putem, de asemenea, să reziliem acest contract în orice moment fără o notificare prealabilă și veți rămâne răspunzător pentru toate sumele datorate până la și inclusiv data rezilierii, și/sau în consecință, vă putem refuza accesul la Serviciile noastre (sau orice parte a acestora).

    Acest contract poate înceta prin exercitarea de către dumneavoastră a dreptului la retragere în conformitate cu secțiunea 12 de mai sus, având în vedere calitatea dumneavoastră de consumator.

    1. LEGEA APLICABILĂ ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

    Acești Termeni și Condiții și orice acorduri separate, aduse expres la cunoștință, prin care vă furnizăm Serviciile sunt guvernate de și interpretate în conformitate cu legile din România. Pentru Clienții care sunt consumatori în sensul legii aplicabile din România (adică persoane fizice care acționează în scopuri din afara activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale) și care sunt situați în alte state membre ale Uniunii Europene de unde poate fi utilizat și cărora le este destinat Site-ul nostru, legea Română și acești T&C vor fi aplicabile fără a priva consumatorul respectiv de protecția acordată acestuia prin dispoziții de la care nu se poate deroga prin convenție din legea statului în care acesta își are reședința obișnuită.

    În măsura în care utilizați aceste Servicii și achiziționați Produse de pe Site dintr-un alt stat membru al Uniunii Europene, în condițiile de mai sus, menționăm faptul că Produsele pot fi livrate exclusiv pe teritoriul României, în condițiile și cu respectarea restricțiilor prevăzute de acești Termeni și Condiții.

    Orice potențiale litigii dintre noi și Clienți/Cumpărători vor fi soluționate de instanțele de judecată competente din România.

    1. MODIFICĂRILE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR ȘI CESIUNE

    Puteți consulta cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor în orice moment, pe această pagină.

    Ne rezervăm dreptul, la propria discreție, să actualizăm, să modificăm sau să înlocuim orice parte a acestor Termeni și Condiții, prin postarea actualizărilor și modificărilor pe Site-ul nostru, fără însă a avea obligația de a vă aduce la cunoștință în mod expres și individual respectivele modificări dacă nu este menționat altfel în acești Termeni și Condiții. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați Site-ul nostru periodic pentru modificări. Utilizarea sau accesarea în continuare a Site-ului nostru după afișarea oricăror modificări ale acestor Termeni și Condiții constituie acceptarea acelor modificări. Respectivele modificări nu vor fi însă aplicabile cu privire la Comenzile deja plasate de dumneavoastră până la data implementării modificării T&C. Puteți să vă salvați dumneavoastră o copie a acestor T&C valabili la data la care ați efectuat Comanda, sau puteți să ne solicitați nouă o copie a lor, pe care o sa vă o transmitem pe adresa de e-mail indicată.

    Remarkt va putea cesiona acești Termeni și Condiții sau drepturile sau obligațiile sale ce rezultă din aceștia fără a fi necesar un acord suplimentar din partea Clienților/ Cumpărătorilor, acesta fiind considerat acordat prin acceptarea acestor Termeni și Condiții.

    1. PROGRAMUL DE FIDELITATE REMARKT

    Această secțiune stabilește termenii și condițiile de utilizare a cardurilor de fidelitate („Cardurile de Fidelitate”) în cadrul Programului de Fidelitate desfășurat de Remarkt și destinat Clienților Remarkt („Programul de Fidelitate”).

    Programul de Fidelitate urmărește creșterea loialității Clienților Remarkt prin acordarea de beneficii sub forma unor prețuri preferențiale (reduceri comerciale) la anumite produse, Clienților care dețin și utilizează Cardul de Fidelitate.

    Clienții care participă la Programul de Fidelitate sunt de acord cu regulile menționate în această secțiune a Termenilor și Condițiilor și se angajează să le respecte. Clienții vor utiliza Cardul de Fidelitate cu respectarea legii aplicabile.

    1. Condiții generale de desfășurare

    Programul de Fidelitate se desfășoară în toate magazinele fizice Remarkt din România începând cu data de 16 martie 2023 și Cardul de Fidelitate poate fi folosit doar la achiziții în cadrul acestora. Cardul de Fidelitate nu poate fi folosit la achiziția de produse online, la achiziția de produse de la alți comercianți, sau pentru orice alte scopuri care nu sunt permise conform acestor Termeni și Condiții.

    Durata Programului de Fidelitate este nedeterminată, iar acesta poate fi suspendat sau încetat oricând, în caz de forță majoră sau la inițiativa Remarkt.

    Remarkt va putea suspenda, înceta sau modifica Programul de Fidelitate și această secțiune din Termeni și Condiții. Clienții vor putea fi anunțați cu privire la suspendarea sau încetarea Programului de Fidelitate fie înainte de data suspendării/încetării, fie în cel mai scurt timp posibil după respectiva dată.

    Remarkt își rezerva dreptul de modifica oricând în mod unilateral această secțiune din Termeni și Condiții, cu notificarea prealabilă a Clienților care dețin Carduri de Fidelitate prin canalele de comunicare utilizate cu Clienții respectivi, cu cel puțin 7 (șapte) zile calendaristice înainte de intrarea în vigoare. Utilizarea în continuare a Cardului de Fidelitate după expirarea termenului de 7 (șapte) zile reprezintă acceptarea acestor modificări. Versiunea actualizată a Termenilor și Condițiilor privind Programul de Fidelitate va fi disponibilă în magazinele Remarkt și pe Site, iar modificările vor intra în vigoare după publicarea versiunii actualizate a acestora (prin modalitățile anterior menționate). În cazul în care Clientul nu este de acord cu noii Termeni și Condiții privind Programul de Fidelitate, va trebui să aducă la cunoștința Remarkt acest aspect prin formularea unei cereri de închidere a Cardului de Fidelitate conform secțiunii 27.4 de mai jos. În cazul în care Clientul se opune modificării acestei secțiuni din Termeni și Condiții, Remarkt va putea înceta acest contract privind Programul de Fidelitate.

    Este responsabilitatea Clientului de a verifica ultima formă actualizată a Termenilor și Condițiilor. Clienții pot să își salveze o copie (electronică) a Termenilor și Condițiilor aplicabili la un anumit moment, sau pot să solicitate Remarkt o copie fizică a Termenilor și Condițiilor privind Programul de Fidelitate în magazinele Remarkt - la Info Clienți în hypermarket-uri, sau la casele de marcat din minimarket-urile Remarkt.

    Codul unic al Cardului de Fidelitate, Cardul de Fidelitate emis și orice mărci, imagini, desene, logo-uri, sigle, reprezentări sau text de pe acesta sunt proprietatea Remarkt, iar copierea, replicarea, imprimarea sau utilizarea acestora în altă modalitate decât conform acestor Termeni și Condiții este interzisă.

    1. Emiterea Cardului de Fidelitate

    Participarea la Programul de Fidelitate presupune emiterea unui Card de Fidelitate. Pot solicita emiterea unui Card de Fidelitate Clienții persoane fizice care au vârsta de cel puțin 18 ani împliniți la data completării formularului de emitere a Cardului de Fidelitate. Prin completarea formularului, Clienții declară pe propria răspundere că au vârsta de peste 18 ani.

    Pentru emiterea Cardului de Fidelitate este necesară completarea și semnarea formularului de emitere și acceptarea Termenilor și Condițiilor privind Programul de Fidelitate. Formularul de emitere este disponibil și poate fi completat în orice magazin fizic Remarkt - la Info Clienți în orice hypermarket-uri Remarkt și la casele de marcat din minimarket-urile Remarkt. Cardul va fi emis pe loc după completarea formularului de emitere, va fi asociat Clientului și va fi emis în baza datelor furnizate de Client în formular. Clientul este integral și exclusiv responsabil pentru corectitudinea și integralitatea datelor furnizate în formular. Clientul va furniza doar datele sale cu caracter personal în formularul de emitere, nefiind permisă furnizarea datelor unei alte persoane. Remarkt nu își asumă răspunderea pentru datele incomplete sau incorecte furnizate de Client la completarea formularului.

    Cardul de Fidelitate este oferit în mod gratuit Clienților și va fi emis în format fizic, este unic și poate fi folosit doar de către Clientul care a completat formularul de emitere (nu este transmisibil). Un Client poate deține un singur Card de Fidelitate activ. Remarkt va putea anula Cardurile de Fidelitate dacă descoperă că un Client deține mai multe carduri, fără ca beneficiile existente în legătură cu cardurile anulate să poată fi transferate pe cardul activ. În cazul în care un terț va folosi Cardul de Fidelitate ca urmare a nerespectării de către Client a obligațiilor sale din acești Termeni și Condiții sau în alte cazuri de utilizare neautorizată, vor fi atribuite contului Clientului și interacțiunile/tranzacțiile efectuate de respectivul terț, iar Remarkt nu își asumă nicio responsabilitate pentru respectivele utilizări.

    1. Utilizarea și funcționarea Cardului de Fidelitate

    Cardul de Fidelitate este activ începând cu ziua emiterii sale, de la momentul primei utilizări la achiziția de produse din magazinele Remarkt.

    Cardul de Fidelitate oferă Clienților beneficii constând în prețuri preferențiale (reduceri comerciale) la achiziția anumitor produse comercializate în magazinele Remarkt.

    Prețurile preferențiale sunt reduceri comerciale destinate tuturor Clienților care dețin un Card de Fidelitate și pot consta în reduceri procentuale sau de valoare fixă ce pot fi scăzute din prețul produselor selecționate. Reducerile vor fi aplicabile doar produselor selecționate stabilite de Remarkt la momentul utilizării Cardului de Fidelitate. Reducerile vor fi stabilite în mod unilateral de către Remarkt și Remarkt nu își asumă nicio valoare sau durată minimă a acestora.

    Nu vor fi acordate reduceri la produsele din tutun sau la alte produse pentru care există un preț maximal de comercializare stabilit în condițiile legii.

    Dacă Clientul care a beneficiat de o reducere în baza Cardului de Fidelitate pentru un anumit produs dorește să returneze respectivul produs, indiferent de motivul de retur, valoarea returnată va fi egală cu valoarea efectiv plătită de Client.

    Produsele selecționate pentru care vor fi aplicabile reducerile comerciale și prețurile preferențiale aplicabile vor putea fi semnalizate la raft în magazinele Remarkt, afișate în revistă (fără a exista încă obligația afișării în revistă) sau în alte modalități stabilite de Remarkt, după caz. În orice situație, produsele selecționate vor putea fi modificate de Remarkt în mod periodic.

    Pentru a putea utiliza beneficiile Cardului de Fidelitate, Clientul trebuie să scaneze Cardul de Fidelitate la casele de marcat din cadrul magazinelor Remarkt, înainte de emiterea bonului fiscal și plata produselor achiziționate. Cardul va fi prezentat personalului Remarkt de la casele de marcat, sau după caz, va fi scanat direct de către Client. Este responsabilitatea Clientului să se informeze asupra reducerilor existente și să prezinte Cardul de Fidelitate pentru scanare, personalul Remarkt neavând nicio obligație de a solicita Clientului folosirea Cardului de Fidelitate sau de a aduce la cunoștință anumite reduceri.

    Reducerile vor fi aplicate automat la casa de marcat la achizițiile pentru care a fost prezentat Cardul de Fidelitate pentru produsele selecționate (pentru care aplicarea reducerii a fost stabilită de Remarkt).

    Reducerile acordate în cadrul Programului de Fidelitate nu se cumulează cu alte reduceri (nici cu reducerile ce pot fi acordate în baza altor tipuri de carduri, vouchere sau promoții).

    1. Suspendarea sau închiderea Cardului de Fidelitate

    Cardul de Fidelitate poate fi suspendat temporar la solicitarea Clientului sau la inițiativa Remarkt.

    Clientul poate solicita suspendarea Cardului de Fidelitate prin completarea unei cereri scrise dedicate la Info Clienți în hypermarket-urile Remarkt, sau la casele de marcat din minimarket-urile Remarkt, în cazul furtului, pierderii, ne-funcționării sau suspiciunii de utilizare neautorizată. În cazul oricărei suspiciuni de utilizare neautorizată, este responsabilitatea Clientului să solicite Remarkt suspendarea Cardului de Fidelitate în cel mai scurt timp.

    Remarkt va putea decide suspendarea Cardului de Fidelitate, fără notificare prealabilă, în cazul unor suspiciuni de utilizare frauduloasă sau neconformă, până la momentul finalizării analizei situației respective și va aduce la cunoștința Clientului această măsură în cel mai scurt timp (pe e-mail). De asemenea, Cardul de Fidelitate va putea fi indisponibil și pe durata oricăror întrețineri sau reparații tehnice la sistemul de funcționare al acestuia.

    În cazul în care suspendarea încetează și, în cazul Cardurilor de Fidelitate furate, pierdute sau nefuncționale, este emis un nou Card de Fidelitate, Cardul de Fidelitate va putea fi reactivat și toate informațiile și beneficiile asociate Cardului de Fidelitate vor fi în continuare disponibile Clientului respectiv la reactivarea sau la emiterea unui nou Card de Fidelitate.

    Pe perioada în care Cardul de Fidelitate este suspendat, Clientul nu va putea accesa beneficiile asociate acestuia.

    Cardul de Fidelitate poate fi închis la solicitarea Clientului, atunci când nu mai dorește să îl utilizeze, sau la inițiativa Remarkt.

    Clientul poate solicita închiderea Cardului de Fidelitate prin completarea unei cereri scrise dedicate la Info Clienți în hypermarket-urile Remarkt, sau la casele de marcat din minimarket-urile Remarkt.

    Remarkt poate decide închiderea unui Card de Fidelitate, fără notificare prealabilă, atunci când decide încetarea Programului de Fidelitate sau când a constatat o utilizare frauduloasă sau neconformă a Cardului de Fidelitate. Închiderea Cardului de Fidelitate va fi adusă la cunoștința Clientului în cel mai scurt timp (pe e-mail).

    Odată cu închiderea Cardului de Fidelitate, acesta nu mai poate fi reactivat și Clientul deținător al acestuia va pierde toate beneficiile acumulate pe Cardul de Fidelitate, fără posibilitatea ca acestea să fie realocate pe un nou Card de Fidelitate.

    Închiderea Cardului de Fidelitate nu presupune și ștergerea automată a datelor cu caracter personal ale Clientului din sistemele Remarkt, ci acestea vor fi păstrate conform celor indicate în Nota de Informare pusă la dispoziție în magazine și în Politica de Confidențialitate de pe Site. După închiderea/suspendarea Cardului de Fidelitate, Clientul va primi în continuare buletinele informative Remarkt (comunicări de marketing direct), atunci când și-a exprimat această opțiune la emiterea cardului, pe perioada indicată în Nota de Informare pusă la dispoziție în magazine, respectiv în Politica de Confidențialitate de pe Site.

    1. Limitarea răspunderii

    Remarkt nu va răspunde pentru prejudiciile suferite de Client în cazul utilizării frauduloase sau neconforme a Cardului de Fidelitate de către un terț sau de către Client. De asemenea, Remarkt nu va răspunde pentru imposibilitatea accesării unor beneficii din cauza culpei Clientului sau a unui terț (de ex. utilizarea de către un terț neautorizat).

    Remarkt nu va răspunde pentru imposibilitatea utilizării Cardului de Fidelitate de către Clienți pe perioada în care acesta este suspendat sau indisponibil ca urmare a întreținerilor sau reparațiilor tehnice.

    Remarkt nu va răspunde pentru distrugerea, deteriorarea, furtul sau pierderea Cardului de Fidelitate. Este responsabilitatea Clientului să aducă aceste situații la cunoștință Remarkt prin modalitatea indicată la secțiunea 27.4 de mai sus și să solicite un nou Card de Fidelitate.

    1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

    În urma emiterii și utilizării Cardului de Fidelitate, Remarkt va primi și stoca date legate de utilizarea acestuia, inclusiv date cu caracter personal ale Clienților. Informațiile despre modul în care Remarkt prelucrează datele cu caracter personal ale Clienților sunt disponibile în Nota de Informare pusă la dispoziție în magazine și în Politica de Confidențialitate de pe Site.

    1. Clauze finale

    Această secțiune a Termenilor și Condițiilor se completează cu orice condiții sau termeni de vânzare aplicabili în magazinele Remarkt participante. De asemenea, aceasta se completează și cu Politica de Confidențialitate de pe Site.

    Orice întrebări, reclamații sau solicitări legate de Cardul de Fidelitate vor fi adresate Remarkt la office@remarkt.ro.

    1. ACCEPTAREA EXPRESĂ

    Clientul declară că a luat la cunoștință și a acceptat și este de acord cu următoarele clauze din acești Termeni și Condiții: secțiunea 5 – acuratețea, exhaustivitatea și actualitatea informațiilor, secțiunea 6 – crearea contului pe Site, secțiunea 7 – modificările Serviciului și ale prețurilor, secțiunea 8 – Produse sau Servicii, secțiunea 13 – instrumente opționale, secțiunea 14 – link-uri de la terțe părți, secțiunea 15 – comentariile utilizatorilor, feedback-uri și alte trimiteri, secțiunea 18 – erori, inexactități și omisiuni, secțiunea 19 – utilizări interzise, secțiunea 20 – renunțarea la garanții; limitarea răspunderii, secțiunea 25 – legea aplicabilă și soluționarea litigiilor, secțiunea 26 – modificările Termenilor și Condițiilor și cesiune, secțiunea 27.1 – condiții generale de desfășurare, secțiunea 27.2 - emiterea Cardului de Fidelitate, secțiunea 27.4 - suspendarea sau închiderea Cardului de Fidelitate, secțiunea 27.5 - limitarea răspunderii.

    1. INFORMAȚII DE CONTACT

    Întrebările cu privire la acești Termeni și Condiții trebuie transmise la adresa de e-mail: online@remarkt.ro sau la adresa poștală Calea Floreasca nr. 165, Clădirea One Tower, Etaj 3, Sector 1, București, România sau la numărul de telefon 0374342444. În cazul oricărei reclamații adresate în scris la detaliile de contact indicate mai sus, legat de acești Termeni și Condiții sau de utilizarea Site-ului sau de Comenzile efectuate, vom depune toate eforturile pentru a vă răspunde în cel mai scurt timp, prin același canal de comunicare prin care ne-ați contactat, sau prin altul indicat de dumneavoastră. Puteți să ne sesizați la aceleași detalii de contact și cu privire la orice activități cu aparență nelegală sau neconformă pe care le sesizați cu privire la Site-ul nostru și la activitățile utilizatorilor.

    Ultima actualizare a acestor T&C a avut loc la data de: 16 martie 2023.